سیل درب بطری

واشر سیل القایی

واشر سیل القایی محصولی است نسبتا ارزان، ساده و بسیار مطمئن که زمانی که تولید کنندگان نیاز به جلوگیری از نشت محصولات خود هنگام حمل، انبار داری، توزیع و فروش محصول خود دارند از آن استفاده می نماید. واشر سیل القایی همانطور که از نامش پیداست به روش غیر تماسی القاء مغناطیسی به دهانه ظرف چسبیده و ظرف را به اصلاح پلمپ یا آب بند می نماید. همچنین استفاده از فویل سیل امکان تقلب و یا نفوذ و خروج هوا را به طور کامل از بین برده و باعث افزایش چشمگیر ماندگاری محصول و همچنین حفظ کیفیت، عطر و رایحه و تازگی محصول می گردد

آیا برای پلمپ ظروف دستگاه سیل نیاز است؟

پاسخ مثبت است. برای پلمپ درب بطری ها باید از دستگاه سیل القایی استفاده نمود (که خود مستلزم هزینه خرید دستگاه و استخدام یک کارگر اپراتور می باشد) هزینه ی انجام شده در مقایسه با مزایایی که استفاده از واشر سیل برای تولید کننده به ارمغان می آورد ناچیز و بسیار با صرفه خواهد بود. فقط گاهش چشمگیر تلفات و مرجوعی محصول به تنهایی می تواند تمام و یا بخشی از هزینه های ذکر شده را پوشش دهد. در کنار این موضوع، افزایش رضایت و اعتماد مشتری و همچنین بالا رفتن اعتبار برند از سایر مزایای استفاده از فویل سیل می باشد.

سایزهای واشر سیل

این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ست قالب در سایزهای رایج و پر مصرف بازار را در اختیار دارد که مشتریان عزیز می توانند برای برش واشر سیل القایی با سایز های مد نظر خود از آنها استفاده نمایند. کوچکترین قالب موجود ۲۲٫۵ و بزرگترن قالب ۱۸۰ میلیمتر می باشد. البته با شرط تقبل هزینه، امکان ساخت قالب با سایز های سفارشی برای ظروف با دهانه های خاص و غیر استاندارد بازار وجود خواهد داشت. در تاریخ نگارش این متن هزینه ی ساخت یک قالب برش بطور متوسط حدود ۴٫۵ تا ۶ میلیون تومان می باشد.. در صورتی که سایز مد نظر مشتریان عزیز بین قالب های مجموعه وجود نداشته باشد می بایست برای برش فویل سیل اقدام به ساخت قالب نمایند. ساخت قالب هزینه ای یک نوبتی بوده و پس از آن هر تعداد سفارش با همان قالب برش خواهد خورد. در صورت نیاز به جایگزین شدن قالب به علت فرسودگی، مجموعه ی ما بصورت رایگان، قالب مورد بحث را با قالب نو جایگزین خواهد نمود.