واشر سیل چاپدار

واشر فوم آب بندی

واشر فوم آب بندی محصولی است بسیار ارزان، ساده که زمانی که تولید کنندگان نیاز به جلوگیری از نشت محصولات مایع خود هنگام حمل و انبار داری محصول خود دارند از آن استفاده می نماید. فوم آب بند یا همان واشر فومی مانند واشر سیل القایی امکان تقلب و یا نفوذ خروج هوا را به طور کامل از بین نمی برد. حتی ممکن است در برخی موارد مانع نشت ۱۰۰% محصول نشده و درصد کمی از بطری ها ممکن است کمی نشتی داشته باشند. ممکن است این سوال پیش بیاید که پس به چه دلیل ممکن است یک تولید کننده استفاده از واشر فوم آب بند را به استفاده از سیل القایی ترجیح دهد؟ پاسخ ساده است. محصول بسیار ارزان است و برای تولید کننده امکان استفاده از واشر های سیل القایی که هم قیمت بیشتری دارند و هم برای پلمگ درب بطری ها باید از دستگاه استفاده نمود (که خود مستلزم هزینه خرید دستگاه و استخدام یک کارگر اپراتور می باشد) وجود ندارد.

سایزهای فوم آب بند

هیچ تفاوتی بین سایزهای فوم آب بند و فویل سیل وجود نداشته و همان قالب هایی که برای برش فویل سیل استفاده می گردند برای واشر فومی هم قابل استفاده می باشند. در حال حاضر کوچکترین قالب موجود برای برش این محصول ۲۴ و بزرگترن قالب ۱۳۳ میلیمتر می باشد. البته امکان ساخت قالب با هر سایز مورد نظر برای ظروف با دهانه های خاص و غیر استاندارد بازار وجود دارد. در تاریخ نگارش این متن هزینه ی ساخت یک قالب برش بطور متوسط حدود ۳٫۵ تا ۴ میلیون تومان می باشد. این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ست قالب در سایزهای رایج و پر مصرف بازار را در اختیار دارد که مشتریان عزیز می توانند برای برش سایز های مد نظر خود از آنها استفاده نمایند. در صورتی که سایز مد نظر مشتریان عزیز بین قالب های مجموعه وجود نداشته باشد می بایست برای برش فوم سیل اقدام به ساخت قالب نمایند. ساخت قالب هزینه ای یک نوبتی بوده و پس از آن هر تعداد سفارش با همان قالب برش خواهد خورد. در صورت نیاز به جایگزین شدن قالب به علت فرسودگی، مجموعه ی ما بصورت رایگان، قالب مورد بحث را با قالب نو جایگزین خواهد نمود.

کاربردهای واشر فومی

 همانطور که درابتدای این مطلب عنوان شد، از واشر فوم آب بندی برای هر تمام محصولات بازار می توان استفاده نمود مشروط بر اینکه:

  • نگرانی از امکان تقلب در محصول نداشته باشیم
  • توقع پلمگ ۱۰۰% محصول را نداشته باشیم
  • نگران خروج گاز، رطوبت یا عطر و رایحه محصول از ظرف محصول نباشیم

اگر هر یک از موارد ذکر شده از دغدغه ها و نگرانی های شما می باشد این محصول مناسب کار شما نبوده و توصیه ی اکید ما استفاده از آلومینیوم سیل القایی بجای واشر فوم آب بند می باشد. همچنین لازم به ذکر است همکاران ما با تولید ظروف پلاستیکی دارویی و غذایی امکان تامین این محصولات را برای مشتریان گرامی داشته می توانند در کنار واشر فومی ظروف مورد نظر خود را نیز تامین نمایند.