سیل القایی پلی اتیلن

 

سیل القایی پلی اتیلن (PE)

سیل القایی پلی اتیلن (PE) یا در واقع همان آلومینیوم سیل پلی اتیلن همانطور که از نام آن پیداست برای پلمپ انواع ظروف پلی اتیلن (HDPE)  شامل انواع قوطی، بطری، جار و گالن استفاده می گردد. آلومینیوم سیل پلی اتیلن در بازار بصورت عامیانه پلمپ درب بطری پلاستیکی نیز نامیده می شود که دارای دو نوع متفاوت تک لایه و دولایه می باشد. در نوع دو لایه یک لایه ی فوم، مقوا و یا نایلون روی واشر آلومینیومی قرار گرفته است  که بسته به لایه ی دوم  کاربرد متفاوتی برای واشر می توان در نظر گرفت.

آلومینیوم سیل پلی اتیلن

از سیل القایی پلی اتیلن در بسته بندی محصولات بسیار متنوعی استفاده می گردد. تمام محصولاتی که برای حمل و نقل و نگهداری در انبار نیازمند آب بند و پلمپ بودن ظرف می باشند، محصولاتی که نیاز به حفظ امنیت و اصالت محصول دارند، محصولاتی که باید در برابر رطوبت حفظ گردند و یا محصولاتی که عطر، رایحه، کیفیت و رطوبتشان نیاز به حفظ شدن دارد و در ظروف پلاستیکی بسته بندی شده اند، همگی محصولاتی هستند که می توان از آلومینیوم سیل پلی اتیلن برای پلمپ ظروفشان استفاده نمود.

از آلومینیوم سیل پلی اتیلن (PE) اغلب برای درزبندی ظروف PE شامل انواع قوطی، بطری، جار و گالن در صنایعی از قبیل:

–    مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها (انواع آب میوه، شیر، انواع سس مایونز، سس هزار جزیره و سس گوجه یا کچاپ، شکلات صبحانه، عسل، قهوه، نسکافه، کافی میت، کره بادام زمینی)
–    محصولات دارویی اعم از جامد (قرص و کپسول)، مایع ، پماد، ژل یا کرم
–    محصولات آرایشی و بهداشتی (انواع کرم، ژل، شوینده، مایع دستشویی، انواعسفید کننده یا  ضد عفونی کننده ها)
–    انواع روغن های خوراکی (روغن زیتون، روغن کنجد، روغن آفتابگردان، روغن سرخ کردنی)
–    انواع روغن موتور و روان کننده های صنعتی (گریس، واسکازین و سایر محصولات صنعتی شامل شیشه شوی خودرو، مکمل سوخت، ضد یخ، خشبو کننده ها و غیره)
–    انواع سموم شیمیایی و آفت کش ها ی کشاورزی و خانگی
–    و هر نوع محصول دیگری که نیاز به حفاظت در برابر نفوذ هوا، رطوبت، آلودگی های معمول محیط و تقلب داشته باشد

می توان استفاده نمود. در صورت تمایل مشتریان امکان چاپ رگباری لوگو و یا چاپ عبارات عام روی واشر سیل القایی پلی اتیلن تک لایه وجود دارد. لازم به ذکر است چاپ نام برند و لوگو فقط در صورتی که خریداران محترم قادر به اثبات مالکیت برند و یا نام شرکت باشنند قابل انجام خواهد بود. بسته به نیاز مشتریان گرامی امکان پانچ قطرهایی به کوچکی ۲۰ میلیمتر تا ۱۶۰ میلیمتر از این نوع آلومینیوم سیل القایی وجود خواهد داشت. در صورت نیاز به سیل القایی شیشه و یا پت می توانید به بخش های دیگر وب سایت ما مراجعه بفرمایید.