سیل القایی درب بطری

واشر سیل القایی درب بطری در واقع  در پوشی است که علاوه بر درب پلاستیکی بطری برای محافظت بیشتر محتویات بطری ها و ظروف پلاستیکی در برابر نشتی و تقلب استفاده می گردد. مهمترین دلایل استفاده تولید کنندگان از آلومینیوم وکیوم  درب بطری پت و پلی اتیلن همان درزگیری (جلوگیری از عبور هوا و گاز ها به داخل بطری) و از بین بردن امکان دستکاری و تقلب  می باشد. با پلمپ کردن درب بطری ها و ظروف محصولات مختلف بوسیله ی واشر های سیل القایی علاوه بر موارد ذکر شده قبلی، از مزایای دیگر این واشرها می تونا بهره مند شد. برخی از این مزایا افزایش ماندگاری محصول، حفظ تازگی، عطر و رایحه محصول و افزایش اعتماد مصرف کننده می باشند.

کاربردهای واشر سیل القایی درب بطری

از انواع مختلف واشر سیل القایی (مقوادار، سینگل و یا فوم دار) می توان برای نگهداری محصولات صنایع مختلف استفاده نمود. آلومینیوم وکیوم بطری پت و پلی اتیلن را هم برای محصولات خشک و هم محصولات تر و مایعات می توان استفاده نمود. برخی از محصولات متداول که از آلومینیوم سیل برای پلمپ در بطری آنها استفاده می کردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع داروها (قرص و کپسول، پودر مکمل های دارویی و غذایی و ورزشی)
  • لوازم آرایشی و بهداشتی (کرم ها و لوسیون ها، دهانشویه هاف ضدعفونی کننده ها)
  • مواد غذایی (لبنیات، انواع سس ها، شکلات صبحانه، کرم کنجد، کره بادام زمینی، عسل، ادویه جات)
  • روان کننده های صنعتی (روغن موتور، روغن ترمز، واسکازین، گریس، روغن گیربکس)
  • محصولات صنعتی (شیشه شوی خودور، ضدیخ، مایع رادیاتور، مکمل سوخت)
  • شوینده ها (انواع پودر و مایع شوینده، سفید کنندها، ضدعفونی کننده ها، جرم گیر)
  • سموم و آفت کش های کشاورزی و خانگی

در صورت ساخت قالب، امکان برش هر سایز مورد نیاز واشر سیل القایی برای مشتریان گرامی در بازه ی بین ۲۰ تا ۱۶۰ میلیمتر وجود خواهد داشت. در ضمن این شرکت در حال حاضر حدود ۱۰۰ ست قالب سایز رایج بازار را در اختیار داشته و در صورت استفاده مشتریان گرانقدر از این قالب ها، نیازی به ساخت قالب و صرف هزینه و زمان برای ساخت قالب جدید نخواهند داشت.

همچنین لازم به ذکر است تمامی انواع واشر های سیل القایی در برابر مایعات خورنده (سموم و اسیدها)، الکل، روغن و همچنین مواد قلیایی مقاوم نیستند و برای این محصولات باید از انواع خاصی از واشر سیل القایی درب بطری را استفاده نمود.