فوم سیل القایی

فوم سیل القایی یکی از انواع واشر سیل القایی می باشد که پیش تر در مورد آن صحبت نموده ایم. این محصول از یک لایه فوم، یک لایه آلومینویم و بسته به اینکه از نوع جدا شونده و یا جدا نشونده باشند از چند لایه واکس، پلیمر و یا پارافین تشکیل شده است. معمولاً از سیل پشت فومی همراه با محصولات صنعتی و شیمیایی مانند روغن موتور، ضدیخ، روغن ترمز، مایع شیشه شوی، استون، تینر، کودهای شیمیایی و غیره استفاده می کردند. ما در بازرگانی زمانی در سال های گذشته هر دو نوع فوم سیل پت و پلی اتیلن فودگرید را برای استفاده مشتریان گرامی از مبداء کشور تایوان وارد می نمودیم. این محصول بطور کلی قیمت بالاتری نسبت به نوع مقوا سیل پت و پلی اتین داشت و با افزایش شدید قیمت دلار این تفاوت بطور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. به همین دلیل علاقه مندان به استفاده از فوم سیل القایی تمایل خود برای استفاده از این محصول را از دست داده و آنرا با محصولات داخلی و یا انواع ارزان تر جایگزین نمودند.

کاربردها

 سیل پشت فومی در واقع در پوشی است که علاوه بر درب پلاستیکی بطری برای محافظت بیشتر محتویات ظروف پلاستیکی در برابر نشتی و تقلب استفاده می گردد. مهمترین دلایل استفاده تولید کنندگان از سیل فوم دار همان درزگیری یا آبندی (جلوگیری از عبور هوا و گاز ها به داخل بطری) و از بین بردن امکان دستکاری و تقلب در محصول می باشد. فوم سیل القایی اغلب برای مایعات علی الخصوص مواد شیمیایی و صنعتی استفاده می گردد. البته استفاده آن برای محصولات خشک و جامد نیز امکان پذیر می باشد.

سایزهای قابل برش

این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ست قالب در سایزهای رایج و پر مصرف بازار را در اختیار دارد که مشتریان عزیز می توانند برای برش فوم سیل القایی با سایز های مد نظر خود از آنها استفاده نمایند. در صورتی که سایز مد نظر مشتریان عزیز بین قالب های مجموعه وجود نداشته باشد می بایست برای برش فوم سیل اقدام به ساخت قالب نمایند. ساخت قالب هزینه ای یک نوبتی بوده و پس از آن هر تعداد سفارش با همان قالب برش خواهد خورد. در صورت نیاز به جایگزین شدن قالب به علت فرسودگی، مجموعه ی ما بصورت رایگان، قالب مورد بحث را با قالب نو جایگزین خواهد نمود.

همچنین لازم به ذکر است همکاران ما با تولید ظروف پلاستیکی دارویی و غذایی امکان تامین این محصولات را برای مشتریان گرامی داشته می توانند در کنار سیل پشت فومی ظروف مورد نظر خود را نیز تامین نمایند.