پلمپ شیشه عسل

نشت عسل و چسبناک شدن ظروف و کارتن های عسل از مشکلات مشترک تمام تولید کنندگان عسل می باشد. نحوه ی پلمپ شیشه عسل به بطوری که مشکل نشت محصول بطور کامل از بین برود نیز سوال مشترک فعالین این صنعت می باشد. بهترین و مورد اطمینان ترین روش پلمپ شیشه عسل استفاده از واشرهای سیل القایی شیشه می باشد. البته همیشه تولیدکنندگان عسل از ظروف شیشه ای برای بسته بندی این محصول استفاده نمی نمایند. یکی دیگر از ظروف بسیار پر مصرف در صنعت بسته بندی عسل جارهای پت می باشند. لازم به ذکر است تفاوتی نمی کند که ظرف مورد نظر از جنس پت، پلی اتیلن یا شیشه باشد، همچنان واشر سیل القایی بهترین گزینه برای آب بندی ظروف عسل می باشد. قیمت پلمپ شیشه عسل به پارامترهای مختلفی وابسته است که در انتهای این نوشته به آن خواهیم پرداخت.

انواع سیل عسل

واشر سیل عسل در واقع یک واشر با گرید غذایی (فودگرید) می باشد و تفاوتی با سایر واشرهای سیل القایی (مثلا واشر سیل شکلات صبحانه) ندارد. مهمترین نکته قابل توجه برای انتخاب سیل مناسب عسل، توجه به جنس ظرفی است که محصول در آن بسته بندی می گردد. به این ترتیب که اگر ظرف از جنس پلاستیک (پت یا پلی اتیلن) می باشد آلومینیوم سیل پت یا پلی اتیلن و اگر از جار شیشه ای استفاده شده، از واشر سیل شیشه برای پلمپ شیشه عسل استفاده نمود. استفاده اشتباه از این واشرهای بجای یکدیگر باعث نتیجه نامطلوب و نشت محصول خواهد شد.

قیمت پلمپ شیشه عسل

 قیمت پلمپ شیشه عسل به پارامترهای متعددی وابسته می باشد. اولین پارامتر نوع آلومینیوم سیل می باشد. مدل سیل مقوادار عسل کمی از نوع تک لایه سیل عسل گرانتر می باشد. پارامتر دوم سایز سیل می باشد. هر قدر سایز بزرگتر باشد قیمت واشر نیز گرانتر خواهد بود. پارامتر سوم کیفیت سیل عسل می باشد. معمولاً و در حال حاضر انواع وارداتی این محصول نسبت به مدل های داخلی دارای کیفیت بهتر و بالطبع قیمت بالاتری می باشند. پارامتر بعدی میزان سفارش می باشد، معمولاً قیمت تمام شده برای سفارشات بزرگتر کمتر بوده و تولیدکننده یا واردکننده توان ارائه مناسب تر قیمت پلمپ شیشه عسل را خواهد داشت.

این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ست قالب در سایزهای رایج و پر مصرف بازار را در اختیار دارد که مشتریان عزیز می توانند برای برش سایز های مد نظر خود از آنها استفاده نمایند. در صورتی که سایز مد نظر مشتریان عزیز بین قالب های مجموعه وجود نداشته باشد می بایست برای برش فوم سیل اقدام به ساخت قالب نمایند. ساخت قالب هزینه ای یک نوبتی بوده و پس از آن هر تعداد سفارش با همان قالب برش خواهد خورد. در صورت نیاز به جایگزین شدن قالب به علت فرسودگی، مجموعه ی ما بصورت رایگان، قالب مورد بحث را با قالب نو جایگزین خواهد نمود.

همچنین لازم به ذکر است همکاران ما با تولید ظروف پلاستیکی دارویی و غذایی امکان تامین این محصولات را برای مشتریان گرامی داشته می توانند در کنار سیل پشت فومی ظروف مورد نظر خود را نیز تامین نمایند.