پلمپ درب گالن

پلمپ درب گالن

اکثر محصولات بسته بندی دارای اسامی عامیانه ای نیز در بازار می باشند. به عنوان مثال ، نام عامیانه واشر سیل القایی در بازار با توجه به نوع ظرف محصول پلمپ درب گالن، واشر آب بند درب گالن و یا وکیوم درب گالن می باشد. ممکن است این فقط تعداد انگشت شماری از اسامی بسیار متفاوتی که این محصول در بازار با آنها نامیده می شود باشد. مشتریانی که قصد دارند برای اولین بار از این محصول استفاده کننده و با این محصول آشنا نیستند با اولین کلماتی که به ذهنشان خطور می نماید اقدام به سرچ در گوگل می نمانید. مثلاً واشر آب بندی درب بطری، ورق پلمپ بطری و یا اصطلاحات دیگر. اغلب اوقا واژه ایی که جستجو می کنند نشانی از قیمت نیز دارد مانند “قیمت پلمپ درب گالن” و یا قیمت واشر سیل گالن. در واقع نام اصلی این محصول واشر سیل القایی و یا آلومینیوم سیل القایی می باشد که در واقع در پوشی است که علاوه بر درب پلاستیکی بطری برای محافظت بیشتر محتویات بطری ها و ظروف پلاستیکی و شیشه ای در برابر نشتی و تقلب استفاده می گردد. مهمترین دلایل استفاده تولید کنندگان از واشر آب بند درب گالن همان درزگیری یا آبندی (جلوگیری از عبور هوا و گاز ها به داخل بطری) و از بین بردن امکان دستکاری و تقلب در محصول می باشد.

کاربردهای وکیوم درب گالن

از انواع مختلف وکیوم درب گالن (مقوادار، سینگل و یا فوم دار) می توان برای وکیوم درب گالن های پلی اتیلن ۱ لیتری و ۴ لیتری و ۲۰ لیتری محصولات صنایع مختلف مانند انواع روغن موتور، ضدیخ، شوینده ها و ضدعفونی کننده ها، ضدیخ بتن، روغن ترمز، شیشه شوی و غیره استفاده نمود. قیمت پلمپ درب گالن برای محصولات مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال قیمت وکیوم درب گالن محصولات شیمیایی خورنده از قیمت پلمپ درب گالن شیشه شور خودرو که خورنده نبوده و واشر سیل ان نیاز به داشتن مشخصات خاص و ویژه ندارد قطعا گرانتر خواهد بود. فویل سیل یا همان واشر آب بند درب گالن را هم برای محصولات خشک و هم محصولات تر و مایعات می توان استفاده نمود. برخی از محصولات متداول که از سیل القایی برای پلمب درپوش ظروف آنها استفاده می کردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع محصولات دارویی (قرص و کپسول، پودر مکمل های دارویی و غذایی و ورزشی)
  • لوازم آرایشی و بهداشتی (کرم ها و لوسیون ها، دهانشویه ها، ضدعفونی کننده ها)
  • مواد غذایی (لبنیات، انواع سس ها، شکلات صبحانه، کرم کنجد، کره بادام زمینی، عسل، ارده، ادویه جات)
  • روان کننده های صنعتی (روغن موتور، روغن ترمز، واسکازین، گریس، روغن گیربکس)
  • محصولات صنعتی (شیشه شوی خودور، ضدیخ، مایع رادیاتور، مکمل سوخت)
  • شوینده ها (انواع پودر و مایع شوینده، سفید کنندها، ضدعفونی کننده ها، جرم گیر)
  • سموم و آفت کش های کشاورزی و خانگی

در صورت ساخت قالب، امکان برش هر سایز مورد نیاز پلمپ درب گالن برای مشتریان گرامی در بازه ی بین ۲۰ تا ۱۶۰ میلیمتر وجود خواهد داشت. در ضمن این شرکت در حال حاضر حدود ۱۰۰ ست قالب سایز رایج بازار را در اختیار داشته و در صورت استفاده مشتریان گرانقدر از این قالب ها، نیازی به ساخت قالب و صرف هزینه و زمان برای ساخت قالب جدید برای برش سایز مورد نظر از وکیوم درب گالن را نخواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است همکاران ما با تولید ظروف پلاستیکی دارویی و غذایی امکان تامین این محصولات را برای مشتریان گرامی داشته می توانند در کنار واشر اب بند درب گالن ظروف مورد نظر خود را نیز تامین نمایند. در صورت نیاز به دریافت قیمت پلمپ درب گالن با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.