قیمت واشر سیل القایی

قیمت سیل القایی

قیمت واشر سیل القایی

قیمت واشر سیل القایی یکی از فاکتورهای اصلی تصمیم گیری هر تولید کننده برای استفاده از محصولات بسته بندی، قیمت آن می باشد و قیمت سیل القایی نیز به همین دلیل یکی از اصلی ترین سوال های مشتریانی است که برای نخستین بار می خواهند از این محصول استفاده نمایند. قیمت فویل سیل مانند قیمت تمام محصولات دیگر وابسته به متغییرهای بسیار متعددی می باشد که در ادامه به برخی از این متغییرهای تاثیرگذار اشاره می نماییم.

  • کاربری واشر

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت واشر سیل القایی کاربری آن است. اینکه واشر سیل القایی برای ظروف پت، پلی  اتیلن، پلی پروپیلن و یا شیشه در نظر گرفته شدهاست قطعا روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال قیمت سیل القایی شیشه در مقایسه با سیل القایی پت گران تر خواهد بود.

  • نوع واشر سیل

همانطور که در سایر بخش ها قبلاً مفصل توضیح داده شد، انواع مختلفی از این محصول برای پلمپ ظروف وجود دارد. تک لایه یا دولایه بودن واشر سیل و یا پشت فوم و پشت مقوا بدون و یا حتی ضخامت فویل و مقوا یا کیفیت آن بر قیمت واشر سیل القایی تاثیر مستقیم خواهند داشت. آلومینیوم سیل های مخصوص سموم و مواد شیمیایی خورنده محصولات گران تری در مقایسه با واشر های مواد غذایی و صنعتی می باشند.

  • وارداتی یا داخلی بودن

انواع وارداتی به نسبت انواع داخلی دارای کیفیت بالاتر و بالطبع قیمت بالاترمی باشند. انواع اروپایی معمولا قیمت بالاتری نسبت به انواع چینی یا مالزیایی دارد.

  • سایز واشر سیل

پارامتر دیگری که روی قیمت فویل سیل تاثیر مستقیم دارد سایز واشر می باشد. در صورت یکسان بودن جنس واشر ها، هر قدر واشر سایز بزرگتری داشته باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. البته گاهی برای برخی سایزها استثناء نیز وجود دارد. با توجه به عرض رولی که واشر از آن پانچ می گردد، برخی سایزها ممکن است ضایعات بیشتری حین تولید داشته باشند و علیرغم کوچکتر بودن یک سایز گاهی قیمت آن از واشر با سایز بزرگتر بیشتر گردد.

  • چاپ لوگو یا عمومی

در صورت نیاز به چاپ روی واشرها قطعاً قیمت آلومینیوم سیل القایی افزایش خواهد یافت. در صورتیکه تنها تفاوت واشر ها چاپ آن باشد، واشر ساده ارزانترین، واشر با چاپ عمومی حد میانه و واشر با چاپ اختصاصی دارای بالاترین قیمت خواهد بود. در نظر داشته باشید برای چاپ لوگو، سفارش دهنده حتما می بایست صاحب برند باشد و امکان ارائه اسناد مالکیت برند را داشته باشد. در غیر اینصورت امکان چاپ لوگو و برند وجود نخواهد داشت.

  • مقدار سفارش

آخرین پارامتر تاثیر گذار روی قیمت فویل سیل، تعدادی است که خریدار برای سفارش اعلام خواهد نمود. هر قدر تعداد مورد نیاز بیشتر باشد هزینه های تولید کاهش خواهد یافت و بالطبع قیمت سیل نیز کاهش خواهد یافت.

در آخر باید به نکته ای مهم نیز اشاره کرد که کیفیت واشر سیل و قیمت آن دو آیتم بهم وابسته می باشد. قطعاً کیفیت مطلوب یک محصول تا حد زیادی بر قیمت تمام شده محصول اثرگذار بوده و باعث افزایش آن خواهد شد. اگر قیمت یک محصول در مقایسه با یک محصول با کیفیت به طور قابل توجهی پایین تر باشد می بایست به کیفیت محصول مورد بحث شک کرد و  آنرا از لحاظ کیفی مورد بررسی دقیق تری قرار داد. بسیاری اوقات برخی فروشندگان انصاف را رعایت نکرده و اطلاعات نادرست به خریدار می دهند. به عنوان مثال فقط فودگرید بودن یا نبودن یک واشر سیل به طور قابل توجهی قیمت آنرا تحت تاثیر قرار می دهد. حال اگر فروشنده ای به دور از انصاف، واشر صنعتی را بجای واشر سیل فود گرید به خریدار پیشنهاد بدهد، محصول او اختلاف قیمت قابل توجهی با محصول فروشنده ی دیگری که سیل فودگرید را به درستی به خریدار پیشنهاد داده پیدا خواهد نمود. بسیاری اوقات این اختلاف قیمت خریدار را گمراه نموده و باعث خرید نامناسب او خواهد شد. بسیاری اوقات فقط پس از خرید و مصرف واشر ها و پیشامد اشکالات متعدد است که خریدار با توجه به تحمل زیان مالی و زمانی متوجه دلیل قیمت پایین محصول خریداری شده می گردد. توصیه اکید ما این است که هنگام مواجهه با شرایط مشابه حتما از هر دو فروشنده نمونه دریافت نموده و پس از انجام تست های متعدد و بررسی دقیق نمونه ها اقدام به خرید نمایید. صرفاً مد نظر قرار دادن قیمت فویل سیل ممکن است نتیجه مطلوبی را به همراه نداشته باشد و شما را متحمل زیان نیز بنماید. خواهشمندیم در صورت نیاز به دریافت لیست قیمت فویل سیل القایی لطفاً با پرسنل فروش بازرگانی زمانی از طریق تلفن یا واتسپ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس با ما