قیمت سیل القایی

قیمت سیل القایی

قیمت سیل القایی نیز مانند قیمت تمام محصولات دیگر، یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری هر تولید کننده ای برای استفاده از  آن می باشد. از اصلی ترین سوالات تمام مشتریان قیمت آلومینیوم سیل است و تفاوتی نمی کند که نوع واشر مورد نظر سیل پت، سیل پلی اتیلن، سیل پلی پروپیلن و یا سیل شیشه باشد. در کنار کیفیت، قیمت هم بسیار حائز اهمیت بوده و چه بسا بسیاری از مشتریان بعد از بررسی قیمت واشر سیل، ترجیح بدهند سایر روش های پلمپ درب بطری را نیز بررسی و سپس اقدام به تصمیم گیری نهایی نمایند. قیمت فویل سیل پت و سایر انواع آن نیز مانند قیمت تمام محصولات دیگر وابسته به متغییرهای بسیار متعددی می باشد که در ادامه به برخی از این متغییرهای تاثیرگذار اشاره می نماییم.

کاربرد

اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت سیل القایی پلی اتیلن، یا پت یا شیشه کاربری آن است. اینکه واشر سیل القایی برای ظروف پت، پلی  اتیلن، پلی پروپیلن و یا شیشه در نظر گرفته شده است قطعا روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال قیمت سیل القایی شیشه در مقایسه با سیل القایی پت معمولاً گرانتر می باشد.

نوع آلومینویم سیل

همانطور که در سایر بخش های همین وبسایت پیش تر به تفصیل شرح داده شد، انواع مختلفی از این محصول برای پلمپ ظروف وجود دارد. تک لایه یا دولایه بودن واشر سیل، جدا شونده یا جدا نشونده بودن آن، تک لایه، پشت فوم و پشت مقوا بودن و نیز ضخامت فویل و مقوا یا کیفیت آن بر قیمت فویل سیل شیشه یا پت و پلی اتیلن تاثیر مستقیم خواهند داشت. آلومینیوم سیل های مخصوص سموم و مواد شیمیایی خورنده محصولات گران تری در مقایسه با واشر های مواد غذایی و صنعتی می باشند. همینطور قیمت آلومینیوم سیل های فودگرید گران تر از واشرهای صنعتی خواهد داشت.

وارداتی یا داخلی بودن

انواع وارداتی آلومینیوم سیل به نسبت انواع داخلی دارای کیفیت بالاتر و بالطبع قیمت بالاتر نیز می باشند. قیمت سیل القایی در انواع اروپایی معمولا به نسبت انواع سیل چینی یا مالزی گرانتر می باشند.

سایز واشر سیل

پارامتر بسیار مهم دیگری که روی قیمت آلومینیوم سیل پلی پروپیلن، پت، شیشه یا پلی اتیلن تاثیر مستقیم دارد سایز واشر می باشد. در صورت یکسان بودن جنس واشر ها، هر قدر واشر سایز بزرگتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. البته گاهی برای برخی سایزها استثناء نیز وجود دارد. با توجه به عرض رولی که واشر از آن برش می خورد، برخی سایزها ممکن است ضایعات بیشتری حین تولید داشته باشند و علیرغم کوچکتر بودن یک سایز، گاهی قیمت آن از واشر با سایز بزرگتر بیشتر گردد.

چاپ لوگو یا عمومی

در صورت نیاز به چاپ روی واشرها قطعاً قیمت سیل القایی افزایش خواهد یافت. در صورتیکه تنها تفاوت واشر ها چاپ آن باشد، واشر ساده ارزانترین، واشر با چاپ عمومی حد میانه و واشر با چاپ اختصاصی دارای بالاترین قیمت خواهد بود. در نظر داشته باشید برای چاپ لوگو، سفارش دهنده حتما می بایست صاحب برند باشد و امکان ارائه اسناد مالکیت برند را داشته باشد. در غیر اینصورت امکان چاپ لوگو و برند وجود نخواهد داشت.

مقدار سفارش

آخرین پارامتر تاثیر گذار روی قیمت آلومینیوم سیل، تعدادی است که خریدار برای سفارش اعلام خواهد نمود. هر قدر تعداد مورد نیاز بیشتر باشد هزینه های تولید کاهش خواهد یافت و بالطبع قیمت سیل نیز کاهش خواهد یافت. تعداد سفارش با قیمت سیل القایی نسبت عکس داشته و با افزایش تعداد سفارش، قیمت ارزان تر خواهد شد.

در آخر باید به نکته ای مهم نیز اشاره کرد که کیفیت واشر سیل و قیمت آن دو آیتم بهم وابسته می باشد. قطعاً کیفیت مطلوب یک محصول تا حد زیادی بر قیمت تمام شده محصول اثرگذار بوده و باعث افزایش آن خواهد شد. اگر قیمت یک محصول در مقایسه با یک محصول با کیفیت به طور قابل توجهی پایین تر باشد می بایست به کیفیت محصول مورد بحث شک کرد و  آنرا از لحاظ کیفی مورد بررسی دقیق تری قرار داد. بسیاری اوقات برخی فروشندگان انصاف را رعایت نکرده و اطلاعات نادرست به خریدار می دهند. به عنوان مثال فقط فودگرید بودن یا نبودن یک واشر سیل به طور قابل توجهی قیمت آنرا تحت تاثیر قرار می دهد. حال اگر فروشنده ای به دور از انصاف، واشر صنعتی را بجای واشر سیل فود گرید به خریدار پیشنهاد بدهد، محصول او اختلاف قیمت قابل توجهی با محصول فروشنده ی دیگری که سیل فودگرید را به درستی به خریدار پیشنهاد داده پیدا خواهد نمود. بسیاری اوقات این اختلاف قیمت خریدار را گمراه نموده و باعث خرید نامناسب او خواهد شد. در اینصورت فقط پس از خرید و مصرف واشر ها و پیشامد اشکالات متعدد است که خریدار با توجه به تحمل زیان مالی و زمانی متوجه دلیل قیمت پایین محصول خریداری شده می گردد. توصیه اکید ما این است که هنگام مواجهه با شرایط مشابه حتما از هر دو فروشنده نمونه دریافت نموده و پس از انجام تست های متعدد و بررسی دقیق نمونه ها اقدام به خرید نمایید. صرفاً مد نظر قرار دادن قیمت سیل القایی به عنوان تنها فاکتور مهم تصمیم گیری در خرید، ممکن است نتیجه مطلوبی را به همراه نداشته باشد و شما را متحمل زیان نیز بنماید. خواهشمندیم در صورت نیاز به دریافت لیست قیمت فویل سیل القایی لطفاً با پرسنل فروش بازرگانی زمانی از طریق تلفن یا واتسپ در تماس باشید.