تولید سیل شیشه

تولید سیل شیشه

مدت خیلی طولانی نیست که برخی از شرکت های ایرانی اقدام به تولید سیل شیشه یا در واقع همان واشر سيل القایی شیشه نموده اند. اگر چه شاید هنوز به لحاظ کیفی فاصله محسوسی با تولید کنندگان خارجی وجود دارد اما به هر حال تلاش ستودنی این عزیزان بخشی از نیاز کشور به تولید سیل شیشه را رفع نموده است. هماهنطور که قبلا در سایز بخش های همین سایت توضیح داده شد، از فویل سیل شیشه چه بصورت پشت مقوایی و چه بصورت تک لایه برای درزبندی (پلمپ) انواع ظروف شیشه ای شامل انواع بطری و جار استفاده می گردد. از این محصول معمولاً برای پلمپ ظروف محصولات خشک، جامد، کرمی و پودری استفاده می گردد. استفاده از سیل شیشه برای محصولات روغنی و مایع امکان پذیر نیوده و در صورت استفاده ممکن است بعد از گذشت زمان کوتاهی آب بندی ظرف از بین رفته و باعث نشت محصول گردد.

تولید سیل شیشه مقوادار اغلب برای بسته بندی محصولاتی انجام می گیرد که مصرف آنها پس از باز شدن پلمپ شامل گذشت زمان می گردد. به عنوان مثال شکلات صبحانه، عسل، ارده، کره بادام زمینی، کرم کنجد و هر محصول کرمی شکل دیگر که در جار شیشه ای بسته بندی گردد می توان کاندید مناسب استفاد از فویل سیل شیشه باشند. از مقوا سیل جدا نشونده اغلب برای ظروفی که دارای دربهایی با کیفیت پایین که ممکن است واشر سیل القایی تک لایه در آنها قابل استفاده نباشد مورد استفاده قرار می گیرند.

از از مقوا سیل شیشه اغلب برای درزبندی ظروف شامل انواع قوطی، بطری و جار در صنایعی از قبیل:

  • مواد غذایی (عسل، کره، سس مایونز، شکلات صبحانه، عسل، قهوه، نسکافه، کافی میت، کره بادام زمینی)محصولات دارویی اعم از جامد (قرص و کپسول)، پماد، ژل یا کرم
  • محصولات آرایشی و بهداشتی (انواع کرم، ژل)
  • و هر نوع محصول خشک، جامد و یا پودری که نیاز به حفاظت در برابر نفوذ هوا، رطوبت، آلودگی های معمول محیط و تقلب داشته باشدمی توان استفاده نمود. در صورت تمایل مشتریان امکان تولید سیل شیشه تک لایه با چاپ رگباری لوگو و یا چاپ عبارات عام رو سیل القایی مقوا دار (مقوا سیل شیشه) وجود دارد. بسته به نیاز مشتریان گرامی امکان پانچ قطرهایی به کوچکی ۱۰ میلیمتر تا ۱۲۰ میلیمتر از این نوع سیل القایی وجود خواهد داشت.