سیل القایی شیشه

 

سیل القایی شیشه

سیل القایی شیشه یا در واقع همان آلومینیوم سيل القایی شیشه  همانطور که از نام آن پیداست برای پلمپ انواع ظروف شیشه ای  شامل بطری ها و جار های شیشه ای استفاده می گردد. آلومینیوم سیل شیشه در بازار بصورت عامیانه پلمپ درب شیشه نیز نامیده می شود که در دارای نوع اصلی تک لایه و دولایه می باشد. در نوع دو لایه یک لایه ی فوم، مقوا و یا نایلون روی سیل القایی شیشه قرار گرفته است که بسته به لایه ی دوم  کاربرد متفاوتی برای واشر می توان در نظر گرفت. این محموعه صرفاً اقدام به واردات نوع مقوادار آن می نماید و نوع تک لایه فقط در صورت وجود سفارش های بزرگ وارد ثبت سفارش خواهد گردید.

 

آلومینیوم سیل شیشه

آلومینیوم سیل شیشه در بسته بندی محصولات بسیار متنوعی قابل استفاده می باشد. تمام محصولات جامد، پودر، کرمی و غیر مایع که در ظروف شیشه ای بسته بندی شده و برای حمل و نقل و نگهداری در انبار نیازمند آب بند و پلمپ بودن ظرف می باشند، محصولاتی که نیاز به حفظ امنیت و اصالت محصول دارند، محصولاتی که باید در برابر رطوبت حفظ گردند و یا محصولاتی که عطر، رایحه، کیفیت و رطوبتشان نیاز به حفظ شدن دارد همگی محصولاتی هستند که می توان از آلومینیوم سیل شیشه برای پلمپ ظروفشان استفاده نمود نقطه ی ضعف فویل سیل شیشه مقاوم نبودن در برابر مایعات می باشد. اگر محصول شما آبکی و مایع می باشد استفاده از آلومینیوم سیل شیشه برای پلمپ ظرف محصول شما توصیه نمی گردد. معمولاً برای بسته بندی محصولات مایع ظروف پلی اتیلن و پت توصیه می گردند.

از واشرهای آلومینیویمی سیل القایی شیشه اغلب برای درزبندی ظروف شیشه ای شامل انواع  بطری و جار در صنایعی از قبیل:

–    مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها (انواع آب میوه، شیر، انواع سس مایونز، سس هزار جزیره و سس گوجه یا کچاپ، شکلات صبحانه، عسل، قهوه، نسکافه، کافی میت، کره بادام زمینی)
–    محصولات دارویی اعم از جامد (قرص و کپسول)، مایع ، پماد، ژل یا کرم
–    محصولات آرایشی و بهداشتی (انواع کرم، ژل، شوینده، مایع دستشویی، انواع سفید کننده یا  ضد عفونی کننده ها)
–    و هر نوع محصول غیر مایع دیگری که نیاز به حفاظت در برابر نفوذ هوا، رطوبت، آلودگی های معمول محیط و تقلب داشته باشد

می توان استفاده نمود. به دلیل وارداتی بودن محصولات این شرکت، در صورت تمایل مشتریان به انجام چاپ امکان چاپ رگباری لوگو و یا چاپ عبارات عام فقط و فقط روی سیل القایی شیشه تک لایه وجود دارد. لازم به ذکر است چاپ نام برند و لوگو فقط در صورتی که خریداران محترم قادر به اثبات مالکیت برند و یا نام شرکت باشنند قابل انجام خواهد بود. بسته به نیاز مشتریان گرامی امکان پانچ قطرهایی به کوچکی ۲۰ میلیمتر تا ۱۶۰ میلیمتر از این نوع سیل القایی وجود خواهد داشت. در صورت نیاز به سیل القایی پلی پروپیلن یا پلی اتیلن لطفا به صفحات مربوطه مراجعه بفرمایید.