نحوه پلمپ ظروف شیشه ای

نحوه پلمپ ظروف شیشه ای

نحوه پلمپ ظروف شیشه ای

یکی از سوالات شایعی که مشتریان ما همیشه می پرسند نحوه پلمپ ظروف شیشه ای می باشد. وقتی که بخواهیم ظروفی از جنس پلاستیک مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن و یا شیشه را سیل نماییم این کار با استفاده از یک تکه آلومینیوم و یک اتوی خانگی نیز میسر است. اما وقتی جنس ظرف محصول ما به شیشه تغییر پیدا می کند مسئله متفاوت می شود. دیگر امکان گرم کردن داهنه ظرف و چسباندن واشر سیل آلومینیومی به دهانه ظرف وجود نخواهد داشت. پس برای پلمپ ظروف شیشه ای چه باید کرد؟ راه حل بسیار ساده است در ادامه به دو راه حل ساده خواهیم پرداخت.

فوم سیل خود چسب

اگر محصول شما جامد، پودر و یا کرمی و غلیط می باشد می توانید از واشر فوم خودچسب یا همان سیل فشاری استفاده نمایید. مزیت این روش عدم نیاز به دستگاه سیل القایی می باشد که استفاده از این واشرها را به مراتب ارزانتر می نماید. اما اگر محصول شما مایع و یا رقیق باشد استفاده از واشر سیل خود چسب گزینه ی مناسبی برای شما نخواهد بود.

سیل القایی شیشه

آلومینیوم سیل شیشه و یا همان سیل القایی شیشه راه حل دوم برای پلمپ ظروف شیشه ای می باشد. استفاده از این واشرها نیاز به دستگاه داشته و با ساتفاده از یک دستگاه پرتابل سیل القایی می توانید براحتی و به سرعت اقدام به پلمپ ظروف شیشه ای محصولات خود بنمایید. دستگاه پرتابل (دستی) قیمت بالایی نداشته و در عین حال امکان سیل نمودن تعداد قابل توجهی از ظروف شیشه ای را در ساعت دارا می باشد. لازم به ذکر است این نوع پلمپ ظروف شیشه ای نیز برای محصولات مایع مناسب نمی باشد. از سیل القایی بیشتر برای پلمپ ظروف عسل، شکلات صبحانه، روغن یا کره حیوانی، کرده بادام زمینی، اواع محصولات کرمی یا ژله ای، ئودری و جامد استفاده می گردد.

از انواع سیل القایی شیشه برای پلمپ ظروف محصولاتی از قبیل:

  • انواع محصولات دارویی (قرص و کپسول، پودر مکمل های دارویی و غذایی و ورزشی)
  • لوازم آرایشی و بهداشتی (کرم های دست و صورت)
  • مواد غذایی (شکلات صبحانه، کرم کنجد، کره بادام زمینی، عسل، ارده، ادویه جات)

استفاده نمود. در صورت ساخت قالب، امکان برش هر سایز مورد نیاز پلمپ درب گالن برای مشتریان گرامی در بازه ی بین ۲۰ تا ۱۶۰ میلیمتر وجود خواهد داشت. در ضمن این شرکت در حال حاضر حدود ۱۰۰ ست قالب سایز رایج بازار را در اختیار داشته و در صورت استفاده مشتریان گرانقدر از این قالب ها، نیازی به ساخت قالب و صرف هزینه و زمان برای ساخت قالب جدید برای برش سایز مورد نظر از وکیوم درب گالن را نخواهند داشت.

همچنین لازم به ذکر است همکاران ما با تولید ظروف پلاستیکی دارویی و غذایی امکان تامین این محصولات را برای مشتریان گرامی دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس با ما