حداقل سفارش سیل القایی

حداقل سفارش خرده فروشی سیل القایی

حداقل سفارش سیل القایی

بسیاری از مشتریان ما شرکت ها و یا کارگاه های کوچکی هستند که یا بتازگی شروع به تولید یک محصول نموده اند و به مقدار کمی از واشر سیل القایی نیاز دارند و یا شرکت هایی هستند که برای تست کیفیت محصولات ما برای اولین نوبت استفاده ترجیح می دهند اولین نوبت سفارش را با حداقل ممکن انجام دهند. به همین دلیل خرده فروشی سیل القایی برای بسیاری از مشتریان جذابیت زیادی دارد و سوال مشترک همه ی این مشتریان گرامی این است که حداقل میزان قابل خرید سیل القایی چه تعدادی می باشد؟

تعیین حداقل میزان سفارش سیل القایی به فاکتورهای متعددی مانند سایز واشر، عرض رول، چاپدار و یا ساده بودن و نوع چاپ واشر سیل مورد نظر بستگی دارد. حداقل تعداد برش و فروش با سایز واشر نسبت عکس دارد. در واقع هر قدر سایز سیل مورد نظر کوچکتر باشد حداقل تعداد سفارش بیشتر خواهد بود و بر عکس، با بزرگتر شدن سایز واشر مینیمم تعداد سفارش کاهش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر سایز واشر مورد نظر ۲۷ میلیمتر باشد حداقل سفارش ۵۰٫۰۰۰ عدد، برای سایز ۷۱٫۵ حداقل سفارش ۵٫۰۰۰ عدد و برای سایز ۱۱۸ میلیمتر ۱٫۵۰۰ عدد خواهد بود.

در صورتیکه نوع واشر مورد نظر ساده و بدون چاپ و یا با چاپ جنرال باشد، تعداد های قید شده ی بالا معتبر می باشند اما اگر نوع چاپ، چاپ اختصاصی یا برند باشد، حداقل تعداد سفارش افزایش چشمگیری خواهد داشت. به عنوان مثال حداقل تعداد برش سیل القایی قطر ۲۷ با چاپ اختصاصی حدود ۱۵۰٫۰۰۰ عدد و حداقل برش برای قطر ۵۰ حدود ۱۰۰٫۰۰۰ عدد می باشد.

در صورتیکه اولین مرتبه است که میخواهید از این محصول برای پلمپ ظروف خود استفاده نمایید و یا اطلاعات زیادی در خصوص این محصولات ندارید، همکاران ما آماده ی پاسخگویی و ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع سیل برای ظرف و محصول چه بصورت سفارشات خرده فروشی سیل القایی یا عمده فروشی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس با ما