فروش سیل القایی

فروش سیل القایی پت و شیشه

فروش سیل القایی

واردات، برش و فروش سیل القایی و همیچنین فروش فویل سیل پت، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و شیشه از فعالیت های اصلی بازرگانی زمانی بوده و این شرکت بیش از ۱۵ سال در زمینه واردات، برش و فروش آلومینیوم سیل های مختلف در کشور و منطقه فعال می باشد. بطور کلی این مجموعه انواع متنوعی از آلومینیوم سیل را برای مصارف صنعتی، دارویی و غذایی عمدتاً از کشورهای آلمان، چین، تایوان و مالزی بصورت مستر رول (رول با عرض زیاد) وارد و در کارگاه برش خود واقع در شهریار اقدام به پانچ سایزهای مورد نیاز مشتریان محترم می نماید. در کنار واردات رول و ورق سیل القایی، برخی از سایزهای استاندارد و پرمصرف نیز بصورت برش خورده و آماده وارد می گردد.

انواع واشر سیل با توجه به مورد مصرف

یکی از تقسیم بندی های اصلی انواع آلومینویم سیل بر اساس جنس ظرف می باشد که قبلا در همین وبسایت مفصل به آن پرداخته شده است. دراین بخش می خواهیم این تقسیم بندی را براساس مورد مصرف این محصول مورد بررسی قرار دهیم. هنگام فروش سیل القایی این نوع تقسیم بندی نیز می بایست مد نظر قرار داد زیرا که نوع کاربری واشر سیل بسیار مهم بوده و نباید از سیل نامناسب برای پلمپ درب بطری استفاده نمود.

  • سیل محصولات غذایی

محصولات غذایی تقریبا در همه ی انواع ظروف (پلاستیکی، شیشه ای، کاغذی….) بسته بندی می گردند. به عنوان مثال محصولاتی از قبیل شیر، سس های کچاپ و سالاد هم در ظروف پت و هم در ظروف پلی اتیلن بسته بندی می گردند. عسل، کره بادام زمینی، مرباجات و شکلات صبحانه هم در ظروف شیشه ای و هم در ظروف پت بسته بندی می گردند. بنابراین فروش فویل سیل در هر چهار نوع سیل پت، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و شیشه در این بخش به وفور اتفاق می افتد.

  • محصولات دارویی

محصولات دارویی خشک مانند قرص و کپسول مدتی طولانیست که بیشتر در قوطی های پت و پلی اتیلن بسته بندی می گردند و سهم بطری های شیشه ای کمتر گردیده است. از این رو مصرف سیل پت و پلی اتیلن در این محصولات قابل توجه بوده و مصرف سیل شیشه در این بخش بسیار اندک می باشد از این رو فروش سیل القایی پلی اتیلن و پت بسیار بیشتر از فروش فویل سیل شیشه می باشد.

  • محصولات آرایشی و بهداشتی

این محصولات اغلب در جارهای PE و شیشه ای بسته بندی می گردند و فروش فویل سیل شیشه و پلی اتیلن در این بخش بیشتر از دو نوع دیگر می باشد. البته ابن به معنی نیست که ظروف پت اهمیت کمی در این بخش دارند. تمام موارد اعلام شده نسبی است و ممکن است در برهه های مختلف جایگاه این ظروف جابجا گردند.

  • محصولات صنعتی

محصولاتی مانند روان کننده های صنعتی (روغن موتور، گیربکس، هیدرولیک)، ضدیخ، مکمل های سوخت، مواد شیمیایی اغلب در گالن و بطری های پلی اتیلنی بسته بندی می گردند و فروش سیل القایی پلی اتیلن در این بخش اختلاف فاحشی با سایر محصولات خواهدداشت.

  • سموم کشاورزی و آفت کش ها

به علت مقاومت بالای بطری های PET این محصول جذابیت بالایی برای بسته بندی انواع سموم و آفت کش های کشاورزی و خانگی دارد. در این بخش فروش سیل القایی شیشه تقریبا صفر می باشد.

اگر اولین بار است که می خواهید اقدام به خرید سیل القایی نمایید حتما برایتان این سوال پیش آمده که چگونه می بایست برای خرید اقدام نمایید. برای دریافت پاسخ سوالاتتان لطفا از بخش سوالات متداول دیدن بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس با ما