سیل القایی چاپدار

سیل القایی چاپدار

سیل القایی چاپدار

بسیاری از مواقع مشتریان ما به دنبال تهیه سیل القایی چاپدار می باشند. گاهی اوقات تهیه فویل سیل چاپدار به چالشی برای برخی شرکت ها تبدیل می گردد. برای این چالش ها می توان چند دلیل عمده از جمله نوع سیل انتخابی، تیراژ پایین سفارش، عدم مالکیت برند، طرح های خاص … اشاره نمود. در ادامه به تفصیل موارد ذکر شده را بررسی خواهیم نمود.

نوع سیل انتخابی

در حالت کلی دو نوع سیل تک لایه و دو لایه برای ظروف مختلف وجود دارد. نوع تک لایه به دلیل نداشتن لایه ای اضافی روی سیل همیشه امکان اضافه نمودن چاپ به آن وجود دارد. اما در نوع ۲ لایه، چاپ می بایست در میانه ی تولید روی آلومینیوم انجام شده و سپس لایه ی دوم که فوم یا مقوا می باشد روی لایه ی آلومینیومی لمینیت گردد. در واقع بعد از لمینت شدن مقوا یا فوم روی آلومینیوم چاپ از نظر پنهان شده و بعد از انجام عمل القاء و جدا شدن لایه ی دوم تازه چاپ نمایان شده و ما قادر به دیدن چاپ سیل خواهیم بود. از آنجاییکه بازرگانی زمانی یک مجموعه وارد کننده بوده و سیل رو به صورت رول از کشورهای مختلف وارد می نماید امکان ارائه سیل مقوادار چاپدار برای ما مقدور نمی باشد. در صورت نیاز مشتریان محترم به سیل القایی چاپدار، امکان اجرای چاپ فقط و فقط  روی سیل سینگل وجود خواهد داشت و نوع مقوادار یا فومدار فقط به صورت ساده ارائه می گرد.

نوع چاپ

سیل القایی چاپدار به دو صورت چاپ جنرال یا عمومی که طرح، جمله یا عبارتی بصورت پیش فرض روی آن از قبل چاپ گردیده است و یا چاپ اختصاصی که آن هم ممکن است نام محصول، نام برند، تصویر لوگو و … بصورت اختصاصی و طبق نظر و نیاز مشتری روی سیل اجرا گردد می باشد. در چاپ جنرال جمله “Sealed for your  protection”  و یا “Sealed for your safety” و نیز “sealed for Freshness” از پر کاربرد ترین عبارات می باشند. نکته ی بسیار مهمی که در خصوص چاپ اختصاصی وجود دارد این است که برای جلوگیری از رخ دادن تقلب در محصولات موجود در بازار این مجموعه فقط و فقط امکان چاپ برند و لوگو برای صاحبان و مالکان برندها را داشته و این امر از طریق ارائه مدارک معتبر مالکیت احراز و سپس اقدام به چاپ خواهد نمود. در صورتی که خریدار مالک برند نباشد به هیچ عنوان امکان ارائه سیل القایی چاپدار با چاپ اختصاصی وجود نخواهد داشت.

حداقل سفارش سیل چاپدار

پیش تر در خصوص حداقل تعداد برش سیل القایی ساده (بدون چاپ) صحبت کردیم و دیدیم که سایز واشر با حداقل تعداد سفارش نسبت عکس داشت. حال وقتی نوبت به سفارش سیل القایی چاپدار می رسد با دو نوع چاپ جنرال و اختصاصی سر و کار خواهیم داشت. در صورت موجود بودن رول با چاپ جنرال در انبار مجموعه ی ما، حداقل تعداد برش با حداقل تعداد برش سیل بدون چاپ تفاوتی نمی کند. اما در صورت نیاز به چاپ اختصاصی،  به دلیل حداقل مقدار رولی که چاپخانه برای چاپ می پذیرد، این تعداد به طور قابل توجهی افزایش می یابد. به عنوان مثال حداقل تعداد سفارش سیل القایی چاپدار با چاپ لوگو و برند برای قطر سایز ۳۸ میلیمتر، حداقل تعداد برش ۱۳۰٫۰۰۰ تا ۱۴۰٫۰۰۰ عدد می باشد. این حداقل تعداد برای واشری با سایز ۷۵ میلیمتر حدود ۸۰٫۰۰۰ عدد خواهد بود.

در صورتیکه اولین مرتبه است که میخواهید از فویل سیل چاپدار برای پلمپ ظروف خود استفاده نمایید و یا اطلاعات زیادی در خصوص این محصولات ندارید، همکاران ما آماده ی پاسخگویی و ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع سیل برای ظرف و محصول چه بصورت سفارشات خرده فروشی سیل القایی یا عمده فروشی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس با ما