فویل سیل شیشه

فویل سیل شیشه یکی از موثرترین راه حل های موجود برای پلمپ درب ظروف شیشه ای  می باشد که به طور چشمگیری باعث حفظ کیفیت و تازگی محصول می باشد. فویل سیل شیشه به طور گسترده در صنایع غذایی (به عنوان مثال در بسته بندی و پلمپ شیشه عسل، شکلات صبحانه، کره بادام زمینی …) مورد استفاده قرار می گیرد. حتما شما هم از شکلات صبحانه نوتلا استفاده نموده اید و در اولین نوبت مصرف با واشر سیل شیشه نوتلا در زیر درب مواجه گشته اید. دقیقا در خصوص این محصول صحبت می کنیم. با اینکه سالهای زیادیست که از این محصول برای آب بندی ظروف استفاده می گردد، همچنان روشی نوآورانه، سریع، کم هزینه و جذاب برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان طیف وسیعی از محصولات بازار اعم از غذایی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، کشاورزی و صنعتی می باشد.

آلومینیوم سیل شیشه

آلومینیوم سیل شیشه در واقع یک لایه ی نازک و قابل انعطاف از آلومینیوم با روکشی از پلیمری چسبناک است که بر حسب نیاز ممکن است لایه ای از فوم یا مقوا  روی آن لمینیت گردد. در صورت وجود لایه مقوا یا فوم  به آن سیل القایی شیشه مقوادار، پشت مقوایی، دو لایه و یا سیل شیشه ۴ لایه اطلاق می گردد. تمامی این اسامی از جهاتی صحیح بوده و این محصول با این اسامی در بازار مشهور می باشد.

مزایای استفاده از سیل القایی شیشه

استفاده از این محصول مزایای آشکار و پنهان بسیاری برای تولید کننده و مصرف کننده خواهد داشت که در ادامه به چند مورد اصلی آن اشاره خواهیم نمود:

  • جلوگیری از نشت: آلومینیوم سیل به‌طور مؤثری از نشت محصول حین حمل، انبار داری و فروش جلوگیری می نماید. تولید کننده با اطمینان کامل اقدام به عرضه و مصرف کننده با خیال راحت اقدام به خرید محصول می نماید. اگر محصول مایع است یا فاز مایع دارد تا زمان مصرف بدون مشکل داخل ظرف باقی خواهد ماند. همچینی محصولات خشک از گزند رطوبت محیط در امان بوده و محصولاتی که دارای عطر و رایحه هستند تا زمان مصرف با همان کیفیت باقی خواهند ماند.
  • حفظ تازگی و کیفیت محصول: واشرسیل شیشه باعث محافظت از مواد غذایی در برابر نفوذ عوامل خارجی مانند رطوبت، هوا و گردغبار شده و کیفیت محصول را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می نماید.
  • حفاظت از بهداشت عمومی: ایجاد مهر و موم  مطمئن بین درب و ظرف، آلومینیوم سیل به حفظ بهداشت عمومی و جلوگیری از نفوذ میکروب‌ها و آلودگی‌های محیط به داخل ظرف کمک شایانی می نماید.
  • جلوگیری از تقلب: واشر سیل شیشه، به‌عنوان یک پوشش امن و قابل اطمینان، از امکان دستکاری . ایجاد تغییرات غیرمجاز در محتوای ظرف جلوگیری می‌کند و از تقلب‌های ممکن در صنعت بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی به طور چشمگیری پیشگیری می نماید.
  • ایجاد ارزش افزوده: محصولات بسته‌بندی شده با سیل القایی شیشه، دارای ارزش افزوده و جذابیت بیشتری برای مصرف کننده می باشند. این موضوع باعث افزایش اعتماد به برند محصول و جلب توجه مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار خواهد گردید.

از سایزهای پرمصرف سیل شیشه می توان به سیل القایی شیشه ۷۴٫۵ میلیمتر، ۶۸ میلیمتر، ۵۸ میلیمتر، ۸۳ میلیمتر و ۸۰ میلیمتر اشاره نمود. در صورت نیاز به این آلومینیوم سیل لطفا از طریق واتسپ یا تلفن با همکاران ما در تماس باشید. همچنین در صورت نیاز به ظروف بسته بندی محصولات دارویی یا مکمل های ورزشی می توانید از وب سایت شرکت همکار ما که در زمینه تولید ظروف پت و پلی اتیلن فعالیت دارد دیدن فرمایید.