مقوا سیل پلي اتیلن

مقوا سيل پلی اتیلن (PE)

مقوا سیل پلی اتیلن یا در واقع همان واشر سيل القایی پشت مقوایی پلی اتیلن برای درزبندی (پلمپ) انواع ظروف پت (PE) شامل انواع قوطی، بطری، جار و گالن استفاده می گردد. قیمت مقوا سیل پلی اتیلن از مواردی است که هر روزه مورد سوال مشتریان گرامی قرار می گیرد. مقوا سیل PE بصورت عامیانه سیل دو لایه نیز نامیده می شود که در دو نوع جدا شونده (که کاغذ از آلومینیوم پس از عمل القا جدا می گردد) و جدا نشونده (آلومینویم و کاغذ بعد از عمل القا همچنان چسبیده به هم باقی می مانند). نوع دوم به به لحاظ قیمت ارزانتر ار نوع جداشونده می باشد.

از واشر سیل القایی پشت مقوایی می توان در بسته بندی محصولاتی استفاده نمود که مصرف آنها پس از باز شدن پلمپ شامل گذشت زمان می شود و همچنین محصولاتی که پس از باز شدن سیل القایی هنوز نیاز به آب بندی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مقوا سیل پلی اتیلن

قیمت مقوا سیل پلی اتیلن مانند هر محصول دیگری متاثر از فاکتورهای متعددی می باشد. کشور سازنده سیل، نوع واشر سیل (تک لایه یا دولایه بودن)، چاپدار و یا ساده بودن سیل، تعداد سفارش و سایز سیل از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت مقوا سیل پلی اتیلن می باشند. از مقوا سیل (PE) اغلب برای درزبندی ظروف پلاستیکی شامل انواع قوطی، بطری، جار و گالن صنایع مختلف استفاده می گردد. برخی از این صنایع و محصولات به شرح زیر می باشند:

–    مواد غذایی و انواع نوشیدنی ها (انواع آب میوه، شیر، انواع سس مایونز، سس هزار جزیره و سس گوجه یا کچاپ، شکلات صبحانه، عسل، قهوه، نسکافه، کافی میت، کره بادام زمینی)
–    محصولات دارویی اعم از جامد (قرص و کپسول)، مایع ، پماد، ژل یا کرم
–    محصولات آرایشی و بهداشتی (انواع کرم، ژل، شوینده، مایع دستشویی، انواعسفید کننده یا  ضد عفونی کننده ها)
–    انواع روغن های خوراکی (روغن زیتون، روغن کنجد، روغن آفتابگردان، روغن سرخ کردنی)
–    انواع روغن موتور و روان کننده های صنعتی (گریس، واسکازین و سایر محصولات صنعتی شامل شیشه شوی خودرو، مکمل سوخت، ضد یخ، خشبو کننده ها و غیره)
–    انواع سموم شیمیایی و آفت کش ها ی کشاورزی و خانگی
–    و هر نوع محصول دیگری که نیاز به حفاظت در برابر نفوذ هوا، رطوبت، آلودگی های معمول محیط و تقلب داشته باشد

می توان استفاده نمود. در صورت تمایل مشتریان امکان چاپ رگباری لوگو و یا چاپ عبارات عام روی انواع واشر سیل وجود دارد. بسته به نیاز مشتریان گرامی امکان پانچ قطرهایی به کوچکی ۱۰ میلیمتر تا ۱۲۰ میلیمتر از این نوع سیل القایی وجود دارد. برای اطلاع از حداقل تعداد سفارش سیل و نیز قیمت مقوا سیل پلی اتیلن می توانید با همکاران ما در بخش فروش بازرگانی زمانی در تماس باشید.